۲ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۵۱

ساری پیروز دربی مازنی ها در لیگ دسته یک کشتی شد

ساری پیروز دربی مازنی ها در لیگ دسته یک کشتی شد

قائمشهر - خبرگزاری مهر: تیم شهدای ساری در دربی مازنی ها در هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور جام خلیج فارس برابر تیم نساجی قائمشهر پیروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم شهدای ساری و نساجی قایمشهر عصر جمعه در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور جام خلیج فارس در تالار ورزشی سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که تیم شهدا موفق شد میهمان خود تیم نساجی قایمشهر را با نتیجه 5بر 3 با شکست بدرقه کند.

تیم شهدای ساری در حالی در هفته سوم این رقابتها میزبان دیگر تیم مازندرانی بود که در هفته دوم در تهران با نتیجه 6 بر 2 تیم پاس قوامين ناجا را شکست داده بود و تیم نساجي مازندران برابر میهمان مدعی تیم شهيد هاشمي نژاد بهشهر در قائمشهر با نتیجه 5 بر 3 تن به شکست داده بود.
 
تیم شهدای ساری با این کسب این برتری خانگی به سومین پیروزی خود در سه دیدار این فصل خود دست یافت ونساجی مازندران نیز از سه دیدار گذشته خود در دو مسابقه مغلوب حریفان خود شد.
 
مازندران در رقابتهای امسال ليگ دسته يك كشتي آزاد باشگاه های کشور جام خليج فارس با هفت تیم حضور دارد.
 
نماینده مازندران نخستین پیروزی لیگ دسته یک کشتی کشور را کسب کرد
 
تیم شهیدبصیر فریدونکنار به عنوان یکی از هفت نماینده مازندران در مسابقات امسال لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور در هفته سوم در خانه صاحب نخستین پیروزی خود در رقابتهای این فصل شد.
 
تیم شهیدبصیرفریدونکنار در هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور جام خلیج فارس عصرجمعه در تالار ورزشی شهدای این شهرستان میزبان تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان بود ودر پایان حریف مدعی خود را با شکست سنگین 6 بر 2 بدرقه کرد.
 
تیم شهید بصیر فریدونکنار که در هفته نخست این رقابتها با قرعه استراحت در گروه دوم مواجهه شده بود، در هفته دوم لیگ در مشهدمقدس برابر تيم گروه ساختماني كفايتي اين شهر نتيجه بازی را  ۶ بر ۲ نتيجه به میزبان خود واگذار كرد.
 
این تیم که نخستین تجربه یک تیم از فریدونکنار را در رقابتهای سطح اول کشتی کشور را تجربه می کند با ترکیبی از بازیکنان جوان وجویای نام در مسابقات این فصل لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور جام خلیج فارس شرکت کرده است.
 
تیم شهید بصیر فریدونکنار درگروه دوم این رقابتها با تیم های گروه ساختماني كفايتي مشهد، فولاد ماهان سپاهان اصفهان ودو تیم مازندرانی هيئت كشتي رستم كلا و شهداي شيرگاه همگروه است.
 
در رقابتهای امسال ليگ دسته يك كشتي آزاد باشگاه های کشور جام خليج فارس مازندران با هفت تیم حضور دارد.

 

کد خبر 2121241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha